Har Hells kitchen Oslos bästa pizza?

5 Apr

Jag besökte för första gången Hells kitchen i fredags (3 april). Min vännina hade då skrutit av pizzorna en stund, medan jag hört från min kära att stället var ett ”drittsted” (sv: skitställe). Jag var ju tvungen att få min egen uppfattning.

Stället är ganska typiskt för vilken som helst bar i Oslo, men inredningen har ett präg av 50-tal och det tilltalar ju alltid mig 🙂 Så långt är jag mao. nöjd med valet. Obs, obs! Man måste fråga i baren om där är en plats ledig. Vi fick en plats och vi beställde pizza. Vi fick pizzan rekordsnabbt och den var fantastisk! Det är Italiensk pizza med massor massor av goda smaker, råvarorna är av kvalitet. Nam!

Det är många som klagar på servicen på stället, men vi fick en fin kväll. Det enda negativa som jag har att säga efter mitt första besök är att där bara är en damtoalett! Så tänk på det – vänta inte till sista stund.

Jag kommer definitivt att gå tillbaka, om inte annat så bara för pizzans skull!

Maten: 5/5
Service: 4/5
Inredning: 3/5 (pga. för få damtoaletter)

Totalbetyg: 4

Kommentera

