Jag längtar till Kefalonia!

5 Apr

Santorini

Ja jag vet att våren precis har kommit och det har varit 15 grader i Oslo idag! Men ändå så längtar jag till semestern…
Vi ska resa till Lassi på Kefalonia i juli och det ska bli så skönt att sola och bada och äta grekisk mat. Och att vila förstås.

Jag har aldrig varit på Kefalonia så om någon har bra tips – skriv gärna en kommentar!

2 svar to “Jag längtar till Kefalonia!”

  1. Göran 17/06/2009 den 19:18 #

    Hej, googlade på bloggar med kefalonia och hittade din bl.a. Jag och sambon åker också till Kefalonia i juli (18:e). Vi åker med ospecat airtours, och det ska bli spännande att upptäcka ön under två veckor…
    Vem vet – vi kanske springer på varandra?
    Ha en skön tripp!
    /Göran & Carina

    • frknfalk 02/07/2009 den 15:48 #

      Ja vem vet, kanske vi ses 🙂
      Ha en fin tur till Kefalonia oavsett!

Kommentera

