Michael Jackson är död

27 Jun

Jag var i Prag och hade precis kommit hem efter konserten med Depeche Mode när jag fick den chockerande nyheten om att MJ är död. The King of pop är död!!

Han var min stora idol på åttio- och tidigt nittiotal. Jag hade allt – böcker, planscher, vinyl, videor… Jag hade till och med ett påslakan och örngott med MJ. Han var den största!

I åttonde eller nionde klass (1988-89) uppträdde jag och min väninna med egen koreografi till ”Smooth criminal”. Vi var klädda i sexiga svarta byxor och korta linnen. Haha. Vi rev ned aulan och applåderna tog aldrig stopp! Åh tänk om jag bara hade haft en video av oss!

Jag har många många goda minnen till Michael Jackson. Tack för minnen. Tack för din talang.

Vila i fred.

Kommentera

