Mammakläder… mitt första inköp

28 Nov

Nej jag är inte gravid, men jag hittade en så fin t-shirt/ tunika på Mamma-avdelningen på H&M som jag var tvungen att köpa. Man ser ändå inte att den är för gravida! Den blir perfekt när jag ska ut och ta en öl efter jobbet, gå på konsert, etc.

Jag shoppade alltså igår (fredag!) efter jobb, och var inte hemma förrän kl 21! Det blev mycket mer än jag hade planerat, men jag har lärt mig att jag ska spendera money på mig själv när jag hittar något jag gillar.. Så nu har jag fina nya kläder – både till vardag och fest:

Kommentera

