Sur

29 Nov

För snart en timme sedan så gick jag hem utan min sambo.

Jag ville hem, han skulle tvunget ta EN öl till. Jag vet att en öl inte betyder en öl, men han tror alltid att det gör det. Jag känner han bättre. Jag blev sur. Att dricka öl til långt ut på natten var ikke planen nämligen.

Jag svängde därför hemåt när han och kompisen gick rakt fram mot nästa pub. Jag hörde att han ropade, men jag gick. Han sprang inte ifatt mig.

Nu är jag hemma. Äter lakrits, skriver på min blogg, läser andras bloggar och lyssnar på Ultravox.

Kommentera

