På spåret!

4 Dec

Jösses, nypremiär med Fredrik Lindström och Kristian Luuk! Det här blir intressant. Programmet har alltid varit en favorit av mig, så nu är jag bänkad. Hoppas att de gör det lika bra som Björn och Ingvar. Men kommer de att göra det bättre? Ja, hur ska det gå!

Om På spåret på Wikipedia

2 svar to “På spåret!”

  1. frknfalk 07/12/2009 den 23:03 #

    Kanske inte så coolt att svara på mitt eget inlägg, men jag ville bara säga att jag tyckte om ”nya” På spåret. Fredrik och Kristian gjorde ett bra jobb så det lovar bra. En sak var till och med bättre, nämligen husbandet! Yeah. Måste ju erkänna att jag alltid började zippa på andra kanaler när det gamla husbandet spelade – så dåliga tyckte jag dem var.

    Så, tummen upp för nya På spåret!

  2. frknfalk 17/01/2010 den 16:09 #

    Jag igen, jag hittade en kille som också gillade nya På spåret: http://trettioplus.blogspot.com/2009/12/utlatande-om-pa-sparet-20.html

Kommentera

