All Boots are not made for walking…

5 Dec

Jag fick nästan en chock när jag vaknade och såg att klockan var 10.21! Tänk att jag har sovit så länge. Härligt! 🙂

Men jag måste göra något idag! Jag menar, jag kan inte bara sova bort en hel lördag. Så då kom jag på at engelska Boots har öppnat flera apotek i Oslo, och de har ju så mycket roliga varor! Jag ska shoppa!

Tror det blir en Sexy motherpucker lipgloss i det minsta (ja, jag föll för den läckra förpackningen).
Och här är några andra ”boots” som jag inte ska/bör gå med längre – de behöver nya klackar. Hur ska jag klara mig utan dem i ett par dagar/ en vecka 😦

Sexy Mother lipgloss (Bild lånad av Boots apotek)

Mina Ecco som jag går med nästan varje dag. De behöver nya klackar! (kanske svårt att se på bilden)

Kommentera

