Dagens shopping – julklappar till MIG :-)

5 Dec

Tror minsann att Boots blir mitt favoritapotek framöver. Jag hittade så mycket roligt! Se här:

Gorgeous foot feet trio 89 NOK ¤ Elle McPherson classic giftbag 89 NOK ¤ Essentials handwash 15 NOK/styck ¤ 3 mini spotty emery boards 19 NOK ¤ Pencil sharpener 17 NOK ¤ Royal Jelly cosmetics purse 79 NOK ¤ Boots natural collection Vanilla Body lotion 39 NOK ¤ Sexy Mortherpucker Perfect Peach lipgloss 89 NOk

Smart: Boots medlemskort och nyckelservice i ett!

Shopping på Bianco: Armband 100 NOK, "Hårpynt" 89/ 79 NOK

Jag med hårpynt (och ja, jag har klippt lugg!)

Min nyinköpta smyckedam - visst är hon fin?

Kommentera

