Igår, idag, imorgon

7 Dec

Igår: vi flyttade äntligen in frysen på köket. Frysen har bott i extrarummet en stund (fråga mig inte varför – deprimerande). Men nu står den i köket där den hör hemma. Jippi! Tränade spinning. Blev bjuden på söndagsmiddag hos en kompis och det blev kungskrabba – nam! Har aldrig smakt det förut men nu kan jag tänka mig mer! Takk Pål.

Idag: Jobba jobba jobba (ingen övertid!). Tränade step (med Kirsti) och myspys i soffan efteråt (mat, bloggläsning, tv, lite choklad..). Min sambo meddelar att han börjar att bli sjuk. Isj! (men nu hör jag att han rotar i köket efter m-a-t, då är han inte sjuk väl?)

Imorgon: Jobba? Äta? Sova! Längtar. En dag närmare helgen 🙂

2 svar to “Igår, idag, imorgon”

  1. ~ Anna ~ 11/12/2009 den 20:53 #

    Härlig blogg! 🙂

    Smyckesdamen.. vart har du hittat henne? Någon kedja som finns även i Sverige eller någon nätbutik?

    /Anna, som säkert kikar in fler gånger..

    • frknfalk 11/12/2009 den 21:10 #

      Hej och tack Anna!
      Smyckesdamen har jag köpt i en butik som heter Kremmerhuset (http://www.kremmerhuset.no/) i Oslo.
      Jag vet faktiskt inte om de finns i Sverige, men jag skulle jo tro att nån butik i Sverige också säljer damen. Usch så tråkigt att jag inte kan hjälpa dig bättre! 😦
      Tipsa mig gärna om du hittar henne i Sverige och välkommen tillbaka till min lilla värld när du vill.

Kommentera

