Idag är det julbord med jobbet

12 Dec

Ikväll så ska jag på julbord med jobbet!

Då har jag tänkt att jag ska ha på mig detta:

Armband och diadem - jag har inte bestämt mig för vilket diadem jag ska använda (allt från Bianco)


Jag har inte bestämt mig för örhängen. Tror de ska vara lite diskreta för nu känner jag att jag har mycket olika stilar…

Vad säger ni – kan man ha den väskan på ett julbord eller blir den för ”tramsig”?
Själv tycker jag att jag är så svart att denna piggar upp, men jag är lite osäker fortfarande.

När det gäller skorna så tror jag att det blir de med glitter, det är ju trots allt på julbord man ska glittra!

Vad säger ni, blir jag fin?

Kommentera

