Hur länge kan man egentligen sova?!

20 Dec

Har duschat, ätit frukost, läst alla bloggar som jag följer, kollat nyheter, satt in disk från igår i diskmaskinen… och han bara sover och sover och sover. Jag hör lite snarkningar inifrån sovrummet.

Jag väntar på att han ska gå upp för han har lovat mig en premiärtur med sin ”nya” bil (nyinköpt bil, men begagnad). Och jag är utålmodig! Min sambo köpte förresten en stationsvagn – Ford Focus modell 2001. Ska jag ta hintet? 😉

Och här är en bild på bilen, den står och väntar på oss!

Ett svar to “Hur länge kan man egentligen sova?!”

  1. Henery Schaffer 20/12/2009 den 14:00 #

    Nice site. Theres some good information on here. Ill be checking back regularly.

Kommentera

