Idag är ingen bra dag…

30 Dec

… har sovit ca 5 timmar i natt. Jag hade för det första svårt att somna så jag somnade först 03.30. 05.30 vaknar jag av att gubben går på toaletten och så låg jag vaken till ca 07.30 och sover till 10 ca.

… är hormonell så jag gråter av ingenting

… är sjuk, har lite ork.

… blir stressad av att jag inte orkar göra något åt mig själv. Hur ska jag hinna bli vacker till imorgon!?! Känner meg som en fet kossa med ögonpåsar som hänger ned till marken. Dessutom är jag röd under näsan.

… ”A” vill gå på bio, imorgon. Det gör ju inte att jag har ännu bättre tid till att hinna göra mig vacker, stryka klänningen, vara utvilad. Men vi har gratisbiljetter som går ut 2009 och idag orkade jag inte. Det blir säkert mysigt.

… jag har ”tappat smaken” pga. min förkylning så jag smakar nästan inte vad ting smakar, det är ju roligt när man både ska dricka och äta extra gott imorgon 😦

MEN jag har faktiskt bakat favoritmuffinsen. Det var väl 3 år sedan sist vill jag tro. De tar lite tid att baka dem så därför blir det inte att jag bakar de så ofta. Men de är goda. Chokladmuffins med choklad glasyr (som smakar lite kola!) De ska vi ha med oss till festen imorgon!

Kommentera

