Nytt år, och lika trött som vanligt…

1 Jan

Det var inte en ”helkväll” igår, men jag är trött ändå. Så fort jag har drucket en droppe alkohol så sover jag oroligt och vaknar tidigt. Huff. Så som alltid är man ju trött första dagen på det nya året. Gott nytt i alla fall!

”A” och jag firade tillsammans med ett kompispar hemma hos dem.

Nyårsmenyn:

Pinnekjøtt med kålrabistappe, mandelpotatis och sky

Karamellpudding

Dricka: Cava, champagne, juløl, grappa, whisky

Och för er som följer med så har jag tidigare skrivit att jag är skeptisk till pinnekjøtt men den vi fick på nyårsafton var något helt annat. Det var gott, gott, gott!

Förresten, innan middagen igår var jag och ”A” på bio och såg Avatar. Fantastisk film och fantastisk 3D! Gå och se den hur skeptisk du än är. Den ÄR spektakulär! Betyg: 5/5 (för att den är spektakulär)

Kommentera

