Mina favoriter: Hårprodukter (just nu)

5 Jan

Är det något som jag gärna lägger pengar på så är det hårprodukter. Grunden till det är att jag har torrt naturligt lockigt hår och det kräver sitt av lyxig fukt! Jag behöver riktigt bra shampoo, balsam och andra hårprodukter. Jag testar mycket och har svårt att hålla mig till en produkt. Det är ju så roligt med alla produkter och det kommer ständigt något nytt!

Men just nu använder jag dessa favoriterna:

Shampoo: Redken Color Extend
Balsam: Redken Real Control Conditioner
Stylingkräm: L’Oreal Professionnel Tecni Art Liss Control Smooth Control Gel-Cream
Värmeskydd/Anti-frizz: Straight sexy hair Smooth & Seal, Anti-frizz spray (jättebra om du använder plattång eller locktång)
Avsluttende styling/ hold: Product stylingpomade
Shine: Redken Color Extend Shine Enrich

Denna kombinationen ger mig mjukt, glansigt och vågigt hår som luktar gott i tillägg 🙂

Produkterna kan köpas här:
Redken Color Extend Shampoo
Redken Real Control Conditioner
Redken Color Extend Shine Enrich
L’Oreal Professionnel Tecni Art Liss Control Smooth Control Gel-Cream
Product stylingpomade
Jag hittade ingen nätbutik som säljer Straight sexy hair Smooth & Seal, Anti-frizz spray 😦

Kommentera

