Rockband

8 Jan

Jag har länge länge stått imot allt vad Guitarr Hero, Rockband, etc. heter. Vi har alla (?) spel hemma och ”A” spelar ofta och han drar hem kompisar och de spelar i timmesvis! I tillägg så har jag speciellt två väninnor som jag då och då träffar för att spela ett-eller-annat Wii-spel. För jag tycker att det är jättekul att spela Wii med dem. Herregud så roliga kvällar vi har haft! Ni skulle bara veta.

I alla fall. Igår var en sånn kväll – vi flickor skulle träffas och spela Wii. Och de började direkt att ”masa” om att vi ska spela Rockband (The Beatles) och jag gav vika. Efter säkert 1 års övertalning så satte jag mig bakom trumsättet och vi lirade loss. Herregud så roligt det är! Vi spelade från kl 21.00 till 02.30. Jag har så ont i ryggen och armarna att jag nästan inte har sovit inatt. Men herregud så roligt det var! Ögonen går i kors idag, för jag jobbar såklart och var på jobb tidigt idag (jaja, en timme senare än vanligt men det måste ju vara lov). Så efter att ha sovit kanske 4 timmar, varav jag har vaknat minst 5 gånger i timmen av smärta, så är jag lika glad. Det var så roligt!

Ska jag säga det en gång till? Ja, jag gör det. För det var såååååå roligt att spela i rockband.

Kommentera

