Nu ska jag testa något nytt…

12 Jan

… och därför har jag beställt hem ett sätt med nya hudvårdsprodukter från Decléor. Jag har aldrig prövat deras produkter innan men jag har hört mycket bra. Och billigt var det också – på rea – så detta måste jag tipsa om!

Jag får en rengöringskräm och ansiktsvatten i stora förpackningar (400 ml!!!) samt ett litet prov av deras Hydra Floral Flower Nectar Moisturising Cream (som jag har hört mycket bra om). Allt för 270 NOK! Det är inte dyrt. Det ska bli roligt att pröva!

Här är erbjudandet

Och gratis frakt är det också från Feelunique. Jättebra!

Kommentera

