Fresh – reduces puffiness, swelling and wrinkles!

16 Jan

… ja när vi ändå är inne på min ålder och sånt som måste jag bara visa vad jag gör ikväll (efter att ha tackat nej till en tur på puben!):

Och vad är då detta? Jo, de heter Fresh (kan köpas på Nordic treat) och de sägs motverka puffar, svulnade ögon och rynkor. Och eftersom ni nog alla har fått med er att jag nästan inte har sovit på en vecka så tyckte jag att det var lämpligt att testa de nu. Jag har ögonpuffar från h-te! Om tjugo minuter vet jag om de har gjort det de lovar!

Tips: skriv Hilde Christina i kommentarfältet när ni beställer på Nordic treat så får ni ett extra paket utan kostnad!

Kommentera

