Hahaha.. jag dööör!

16 Jan

Jag hoppade över en runda på puben idag och det får jag minsann äta upp, för jag tror att jag har gått miste om något av det mest absurda! Läs sms:en från min väninna:

”Du misset en stygg lesbe kvinne som danset først i bare bh, så dro ho ned buksa og danset i stilongs. Elsker Naboens! :-)”

(På svenska: ”Du missade en ful lesbisk kvinna som först dansade i bara bh:n och sen drog hon ned byxorna och dansade i långkalsongerna. Älskar Naboens! :-)”)

Alltså, Oslos bruna pubar är oslagbart härliga! Man kan aldrig vet vad som händer. Men man går alltid där ifrån med en upplevelse!

Kommentera

