Har du forandret deg?

16 Jan

Jag var inne och handlade lite gott tidigare idag – på Kiwi – och fick följande kommentar av han som stod i kassan:

– Har du forandret deg?
(svenska: Har du förändrat dig?)

– Nei, det tror jeg ikkje at jeg har..?
(sv: Nej, det tror jag inte att jag har..?)

– Fordi du ser yngre ut!
(sv: Jag tycket att du ser yngre ut!)

– Så bra! Fordi jeg blir jo bare eldre!
(sv: Så bra! För jag blir ju bara äldre!)

😀

Och jag som kände mig så trött och sliten efter en vecka utan sömn och ont i huvudet! Jag log hela vägen hem. Och nu har jag precis tackat nej till en tur till puben med två väninnor – så trött är jag. Tjohopp!

Jag blir 35 i februari. 35! Det är ju tur att folk fortfarande tycker att jag ser ung ut (inget nytt iofs. jag ser inte en dag äldre ut än 25!)

Ett svar to “Har du forandret deg?”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ja jag ser ung ut! « frknfalk – a sample of my life - 06/03/2010

    […] ung ut! 2010 mars 6 taggar: Kiwi hit och kiwi dit by frknfalk Alltså, jag har skrivit om han förut… men nu ska ni få höra: varje gång jag går på vår lokala Kiwi-butik och han jobbar så […]

Kommentera

