Vad ska jag göra?

16 Jan

Ja då var det helg och det är alltid lika spännande hur formen är… Och jag är T-R-Ö-T-T och har faktiskt bara lust att blunda över alla dammtussar och skitiga golv som vi har. För att inte tala om kaoset på köket. Suck. Jag vill verkligen inte städa idag… Men något som jag måste göra är att gå till Posten för att hämta en ny ansiktskräm från Murad som jag har köpt på Strawberrynet.com. Det är iofs. bara kul, men då måste jag ju sminka mig först och idag känns det som ett stort projekt.

Usch, jag hatar när jag blir så här orkeslös!

Så jag ska ta mig i kragen! Och kanske jag trotsar alla måsten och går ut utan smink!? hmmmm… Det är inte en dum idé. Kanske.

Kommentera

