Tikei-paket!

20 Jan

Idag när jag kom hem så låg det ett paket, eller ja det var ju snarare ett brev, från Tikei i brevlådan. Jag har fått mina prover som jag beställde för fyra dagar sedan!

De är så söta och små, och i brevet låg det inte en – men två överraskningar! Jag fick två extrapröver. Tack tack Tikei! Sånt uppskattas.

Jag har inte provat produkterna ännu…  Jag har varit på träning ikväll (Cardio Combat, om ni undrar) och efter att ha duschat så orkade jag inte att börja sminka mig – hur sugen jag än var!

Men jag har testat alla färgerna på min hand (glömde ta foto!) – färgerna var fina och jag tror att jag har hittat två favoritögonskuggor i alla fall! Jag har ännu inte fått några utslag av proverna, så det bådar ju gott.

Jag får väl gå upp riktigt tidigt imorgon så att jag får tid till att testa allt 🙂

Förresten, jag hoppas hoppas att jag tycker om produkkterna för jag tycker det är fint att Tikei finns i Helsingborg. Jag har bott i Helsingborg och det är en av mina favoritstäder i Sverige (det var där jag träffade ”A” dessutom) och jag har en av mina bästa väninnor där. Saknar!

Ett svar to “Tikei-paket!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Vad jag tycker om Tikei « Just a sample of my life - 26/01/2010

    […] är en reminder av vad jag köpte (och här är inlägget): – Foundation Neutral 2 – Rouge Sunrise – Mineral Primer – Ögonskuggor i färgerna: Eternal, […]

Kommentera

