Steinbitkarbonader med purre og vitløk er topp!

28 Jan

Ja, detta blev nog min första helnorska rubrik! Och det var det jag åt till middag idag – Steinbitkarbonader med purre og vitløk.

Och det jag vill säga är att dem här var riktigt riktigt goda!

Jag var så trött och hungrig efter träning idag och jag orkade bara inte att stå och laga något till middag. Så det blev detta inköp. Och jag var skeptisk, för jag tycker inte att sånna här fiskkakor (eller vad det nu kan heta på svenska – har vi sånn här mat i Sverige???) egentligen är särskilt goda. Men dem här var! De smakar mycket och de smakar gott. Rekommenderas!

Jag köpte dem alltså på ICA (i Oslo alltså), så jag vill ju tro att dem finns också i Sverige?! Är det någon som vet?

Ett svar to “Steinbitkarbonader med purre og vitløk er topp!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Så här glad kan jag se ut… « Just a sample of my life - 28/01/2010

    […] Så här glad kan jag se ut… 2010 januari 28 taggar: Glädje by frknfalk Jag var glad för att jag var hemma och skulle iväg på träning. Och nu får bilden också representera min glädje över att ha hittat de godaste fiskkakorna! […]

Kommentera

