Lördag

30 Jan

Det har varit en lite seg start på dagen, men nu känner jag att det börjar lossna lite.

Jag har handlat lite mat och fiiiina tulpaner (bilder kommer!) och så har jag varit på posten och hämtat ut mitt paket från feelunique.com med nytt rengöringsset från Decléor – jippii! Det ska bli roligt att pröva.

Men jag får berätta mer och lägga upp bilder på vad jag har köpt senare för nu ska jag gå och möta ”A” på vår stammispub – Traktøren. Det blir fotboll (Liverpool såklart) och kanske en öl och lite dålig mat. Maten är inte den bästa, men man blir mätt i magen och det är det viktigste!

Ses senare!

Kommentera

