Dagens tips: Urban decay preen shadow box

4 Feb

Bild lånad från asos.com

Den kostar nästan ingenting – ca 115,- bara för sex bra ögonskuggor. Jag har aldrig provat Urban Decay innan, men med den prisen och Bjootis recension så var jag ju tvungen att prova 🙂

Glömde säga att jag köpte den på Asos

2 svar to “Dagens tips: Urban decay preen shadow box”

  1. Bjooti 05/02/2010 den 00:38 #

    Åh! Jag hoppas du blir nöjd! Jag har stått och sminkat mig med min idag igen – underbara skuggor!

    • frknfalk 05/02/2010 den 11:01 #

      Så kul att du tittade innom och la till en kommentar!
      Ja, nu är jag ju nyfiken. Fick reda på att den skulle komma till mig innan fredag i nästa vecka! Det är roligt att ha något att vänta på. 🙂

Kommentera

