Liverpool väntar imorgon

4 Feb

Bild lånad av Liverpool.no

Äntligen. Imorgon är dagen då ”A” får en av sin allra högsta önskor uppfylld. Han ska nämligen åka till Liverpool och se Fernando Torres och de andra karlarna spela på Anfield. De möter Everton.

Jag gläder mig på hans vägnar! Han fick resan av mig på sin 35-års dag i fjor och han fick själv välja match. MEN, jag kommer att sakna honom. Men jag minns hans glittrade ögon när jag berättade vad han skulle få lov att göra. Han blev som ett barn.

Så när han dricker öl i Liverpool, så sticker jag ut på fredagspils (eller afterwork som det heter på ”svenska”) med jobbarkompisar i Oslo. Resten av helgen är oplanerad. Allt kan hända!

Kommentera

