Shopping shopping shopping

6 Feb

Det är inte bra att läsa så mycket fantastiska bloggar… Man shoppar ju hela tiden! Men gud så roligt det är när man får inspiration ändå.

Idag har jag köpt sånna här fina kakburkar (precis som fina Vintageportalen har gjort):

Bild är lånad av Åstugan café & butik (astuganbutik.se)

Och så var jag en tur på stan och handlade lite smått och gott:

Rutig klänning, ”ny” second hand och en lång, mjuk och härlig kofta och en fantastisk sjal:

Fantastisk sjal!

Och så har jag köpt den här hälsodeodoranten/ av kristaller som Hilde Christina har rekommanderat. Jag bara måste pröva! Jag tycker det är så svårt att hitta en deodorant som luktar gott utan att lukta för mycket. Eller en deodorant utan parfym som faktiskt fungerar mot lukt. . Jag betalade 150,- NOK och eftersom den ska vara i all evighet så tycker jag inte att det var så dyrt. Så nu får vi se om denna är så bra som hon säger (hoppas!)

Och när jag kom hem efter shoppingen så insåg jag att jag egentligen borde ha köpt ett par nya tajta svarta byxor…

2 svar to “Shopping shopping shopping”

  1. jessica 06/02/2010 den 17:19 #

    du kommer älska burkarna! så fina!

    • frknfalk 06/02/2010 den 17:24 #

      Tack snälla! Det tror jag också. De är bedårande!

Kommentera

