Alice in wonderland

11 Feb

Läser precis att Blondinbella har fått inbjudan till Alice in wonderland-filmen. Så grym inbjudan sen!

Och jag dräglar lite efter detta halsbandet på ND!-shoppen hos Epla.no, men jag vill helst ha Alice med Flamingo så jag har hört av mig till försäljaren. Hoppas hoppas hoppas att hon kan fixa ett till mig!

Det är kanske lite barnsligt, men någon gång så måste man vara lite barnslig tycker jag.

Och jag längtar som ett barn till filmen kommer! Det är inte sååå länge till mars nu och faktiskt inte mer än 1 månad till premiären. Men det känns som en liten evighet ändå.

Kommentera

