Snart får jag Alice med Flamingon i posten!

11 Feb

Alltså, butikerna på Epla.no är ju fantastiska. Man skickar en fråga och kort tid efter får man svar!

Och det var precis det jag gjorde när jag inte hittade Alice med Flamingon på ND!‘s (ND = Novelty Design) sida. På kort tid (vi snackar två timmar!) så får jag svar att hon faktiskt har ett kvar som blir mitt! Bara mitt! 🙂

Tack ND!

Bild lånad från http://epla.no/shops/nd/

4 svar to “Snart får jag Alice med Flamingon i posten!”

  1. ND! 19/02/2010 den 14:39 #

    Håper du ble fornøyd med Smykket &
    God Alice in Wonderland premiere 5. Mars 🙂

    >- – – ND!/Janne – – – > ♥

    • frknfalk 19/02/2010 den 20:07 #

      Ja jeg er kjempefornøyd! Jeg har fått mange fine kommentarer.
      Takk for at du tittet inn! Håper det var ok at jeg brukte ditt bilde? *gulp* 🙂

  2. >- – - ND!/Janne – - – > ♥ 21/02/2010 den 15:11 #

    Så kjekt å høre!

    No problem, bruk de bildene du vil 🙂

    Ha en fin-fin søndag!

    >- – – ND!/Janne – – – > ♥

    • frknfalk 21/02/2010 den 15:48 #

      Takk Janne 🙂 Ønsker deg en fin søndag!

Kommentera

