Kutt!

17 Feb

Imorgon kl 09:00 ska jag till frisören för klipp och ny färg. Det ska bli sååååå skönt! Jag behöver det verkligen. Jag har inte varit hos frisören sedan 2 december!

Jag måste rekommendera min frisörsalong – Kutt. Det är bara en liten salong på Grünerløkka. De har fantastisk service och jag har aldrig varit missförnöjd när jag har gått därifrån. Och jag har frisörskräck!

Det är liksom inte många som klarar att klippa självlockigt hår, det ska jag berätta för er. Men min frisör kan!

Jag ringde på måndag och ville ha en tid denna veckan (jag har oftast tur) och det visar sig att min frisör ska på semester från och med fredag, så han är ganska busy och ska vara borta en vecka. Men han erbjuder sig att komma tidigt på torsdag för att hinna klippa mig innan semestern. Och då ska han ändå jobba fram till 20-21 den kvällen. Stackaren. Men jag är tacksam och glad!

Kutt!

Kommentera

