Oj!

17 Feb

Nu höll det på att gå 2 dagar utan något innlägg i bloggen – det är verkligen inte bra.

Igår så jobbade jag övertid, och så fort jag kom hem så gick jag och en väninna på långpromenad. Vi gjorde två stopp – ett på en liten restaurang/ pub (Tivali på Nydalen) där vi åt hemlagad moussaka, med extra oliver och fetaost till (mums!). Efter det så gick vi hemåt, men tog en tur in på Trikkestallen där vi drack en god chai latte (2xmums!). Vi var inte hemma igen förrän 22-22.30 och då var det bums i säng!

Idag har jag stressat hem för att ta hand om min sjukling – vi hade nästan ingen mat hemma så jag var tvungen att storhandla innan jag gick på träning. Jag tränade boxning idag – kul men gud så lite kraft jag hade i slutet. Skönt!

Nu ska jag inte tråka ut er med en massa detaljer om mina två dagar.. 🙂

Kommentera

