Kutt heter Loud hair!

18 Feb

Jag var hos min frisör imorse, och jag fattar ju att det var länge sedan jag var där (2,5 månad sedan) för dem har hunnit att byta namn till Loud hair 🙂 De är numera fristående (heter det så på svenska?) från kedjan Adam&Eva. GRATTIS!

I alla fall, jag fick verkligen fin behandling som vanligt. Färgade i fin mjuk, varm brunfärg och klippte ”topparna” och fin styling. Jag blir alltid så glad!

Jag äääälskar hårprodukter över allt annat. Och just nu provade de ut nya Sebastian Professional och det luktar helt helt fantastiskt! Jag har kastat extra mycket med kallufsen idag för att få en extra luktpust från håret – hihi. Eftersom jag färgar håret och har torrt krylligt hår så tyckte min frisör att Penetraitt-serien passade bäst till mig (kan köpas på Lookfantastic.com bland annat)

Jag behöver snart ett nytt balsam, så jag tror kanske det blir ett inköp av Penetraitt. Tyvärr har jag jättemycket kvar av mitt gamla shampoo från Redken Color Extend (för färgat hår) samtidigt som jag har en nästan ny flaska från Redken Real Control. Color Extend är riktigt riktigt bra (som tur är) men jag är inte lika nöjd med Real control. Och det är ju så roligt med nytt…

Men nej, jag ska vänta! Jag fick med några prover hem på Penetraitt, så jag får nöja mig med dem medan jag väntar på att det blir dags att köpa nytt shampoo 🙂

Ett pluss för att förpackningarna är läckra, och att det verkligen är lätt att skilja på vad som är shampoo och vad som är balsam:

Bilder lånade av: http://www.sebastianprofessional.co.uk

Kommentera

