Skörare än en snöflinga..

21 Feb

Nähä vad jag kunne ha varit utan denna söndag utan problem!

Jag lipar när ”A” tar min hand och håller den så hårt som om att han är rädd för att mista den. Det är så fint. Jag lipar för att jag är trött. Jag lipar för att Norsk TV3 visar en film om djurfångare som fångar tigrar i Afrika och som skiljer små bäbis-tigrar från sin mor. Jag lipar när tigermamma och tigerbäbis skriker av sorg. Jag lipar för att min ”A” har rest bort för att gå på skidor och snowboard – som han älskar – men jag älskar honom och jag vill att han fortsätter hålla min hand hårt…

Ja vad ska jag säga, det är väl ingen som inte har förstått att jag är skörare än en snöflinga idag.

Skärpings!

Kommentera

