Nu väntar jag på…

22 Feb

… Dermalogica Active moist (den är bäst även om den inte luktar gott)

… NARS blush Orgasm

… Joey New York Lift-Up Eye Gel >> Är det någon annan som har provat den så får du gärna skriva en liten kommentar 🙂

… SIGMA Brush SS239 och SS219

När jag har fått alla dessa paketen så har jag allt jag behöver till smink i alla fall för i år. Jaja, kanske jag behöver en ny mascara ca var 3-4 månad och ansiktskräm kan hända att jag behöver ny innan året är slut. Men allt annat ska jag klara mig med i alla fall ett år 🙂

Kommentera

