Swims!

22 Feb

Jag har länge tänkt att jag borde köpa galoscher. Jag är sååå trött på att jag putsar mina skor och smörja dem med skokräm och skydd för väta, för att allt jobbet ser ut att vara ogjort så fort man har tagit två steg ute.

Jag har liksom trott att galoscher egentligen bara fanns för herrskor, men se här – det finns också till damskor: http://www.swims.com/#/galoshes

Jag har födelsedag snart kanske där är någon som vill köpa ett par till mig? *blink blink*

Ps. Jag tror dem kostar ca 600 NOK

Kommentera

