Nu är det mycket att göra!

24 Feb

Direkt efter jobbet imorgon så ska vi resa på ”hytta” som man säger i Norge. På svenska betyder det att man som regel reser till ett ”vinterfjäll” och bor i en timmerklädd stuga. Jag är ingen fan av snö, kyla och vinter i allmänhet men det ska bli roligt ändå. Vi reser med ett kompispar och deras lilla dotter.

Här hittar ni oss i helgen: http://www.gaustablikk.no/

Och jag har ju födelsedag på fredag, så det blir fantastiskt att resa bort och slippa en massa uppståndelse hemma. Jag gillar inte heller att fira mig själv 🙂

Men hørrni,  nu måste jag packa, skriva en liten lista över allt vi måste komma ihåg att ta med oss (massor med mat!), måla naglerna :-), kanske läsa några av de 115 jobb-mailen som väntar på att de ska läsas och besvaras, ringa mamma och pappa… Ja, det var nog allt!

Vi pratas antagligen inte förrän efter helgen så jag passar på att önska er som hittar hit en riktigt fin helg!

Kommentera

