Tillbaka!

28 Feb

Sitter nu i min nya Marius genser-OnePiece och letar efter Skottlandresa till mig och en väninna i vår. Har jag sagt att jag har världens bästa ”A” och svärfar? Av världens bästa föräldrar och farmor fick jag pengar till en spegelreflexkamera (eller ska jag köpa iPhone/ Nexus one/ Xperia X10?). Och så har jag några världens bästa kompisar som väntar på sin tur att gratulera mig.

Helgen har varit jättefin! Vi hyrde en av våra firmastugor i Gaustablikk (de norska fjällen) och vi har myst med Heidi, JE och deras lilla Sofie. Det har varit helt perfekt. Mycket god mat, fin dricka, lite snölekar och bara mys och avslappning.

I am happy!

Ett svar to “Tillbaka!”

  1. Kerstin 01/03/2010 den 22:00 #

    Najs.

Kommentera

