En särdeles dålig bloggvecka

6 Mar

Ursäkta allihop att jag har haft en särdeles dålig bloggvecka. Jag hoppas att jag nu kommer starkt tillbaka.

Idag har vi varit ute och gått i solen i 3 timmar! Det är så härligt ute, men ännu bättre hade det ju varit om vi hade sluppit all is och snö och slask. Men men, man kan visst inte få allt på en och samma gång. Så då får vi vara glada för att solen skiner och att det blir stadigt varmare!

Jag har ”fått” inte mindre än 3 paket idag:

– Dermalogica Active Moist

– Joey New York Lift-Up Eye Gel

– nytt kamera!!! Eftersom jag har haft födelsedag och fick lite pengar så bestämde jag mig för att köpa en digital systemkamera. Det blev helt enkelt ett Canon EOS450 D standard kit. Det kommer att hålla länge för mig.

Jag lovar att lägga upp bilder, men det får bli imorgon.

Nu måste jag förbereda lite middag och sen så ska vi på bio och se ALICE IN WONDERLAND!

Tjohej!

Kommentera

