Ja jag ser ung ut!

6 Mar

Alltså, jag har skrivit om han förut… men nu ska ni få höra: varje gång jag går på vår lokala Kiwi-butik och han jobbar så MÅSTE han kommentera att jag ser så ung ut. Ja det är en komplimang, men det böörrjar att bli tröttsamt. Idag var han tvungen att fråga hur jag gör för att inte åldras… Javel, behöver han tips liksom!? Och hur f-n vet han hur j-la gammal jag är!? Jag skyltar liksom inte med att jag är en skitgammal kärring på 35 år när jag handlar på Kiwi..

Jaja, det finns väl värre ting. Men jag kunde gärna tänka mig att slippa prata med honom överhuvudtaget. Så sluta prata med mig, Kiwikillen!

Basta!

Kommentera

