Shopping mars 2010

31 Mar

Jag har som alla andra månader shoppat lite smått och gott:

Sebastian Penetrait shampoo och balsam. Köpta på Lookfantastic.com

MD Formulations face & body scrub . Kjöpt på Prettyskin4less.com

Decléor Harmonie ögonkräm. Köpt på Strawberrynet.com

Sigma borste SS219. Köpt på Sigmamakeup.com (bild lånad därifrån)

Sigma borste SS239. Köpt på Sigmamakeup.com (bild lånad därifrån

Jag är såååå nöjd med alla köpen!

Sebastian Penetrait shampoo och balsam är ljuvliga! De luktar gott och gör mitt hår mjukt och härligt. Love!

MD Formulations face & body scrub är magisk! Makan till mer effektiv scrub får man leta efter. Efter första användningen så var min hud len som en barnrumpa, och mina stora porer på näsan och kinderna var nästan borta. Alla beautybloggare lovordar ju denna, och det förstår jag verkligen. Om du inte har den – löp och köp!

Decléor Harmonie ögonkräm är svalkande och roar ner huden runt ögonen. Jag gillar denna!

Sigma borstarna – de är mjukare än något annat jag har provat. De är verkligen jättebra och av riktigt god kvalitet. Och nu är jag fast, jag måste ha fler av deras borstar!

Förutom detta så har jag också köpt en oversized vit tröja på Lindex (jag ska lägga upp ett foto en dag). Jag har också beställt Benefits That gal som är en primer som ska göra att huden ”slätas” ut jämna ut huden så att alla ojämnheter försvinner alla skavanker försvinner. Jag tänkte att den kunde vara bra att ha under makeup när man vill vara extra fin, eller när man inte orkar att köra full sminkning så kan man ta den och vips så ser man lite fräschare ut än när man går utan smink 🙂

Jag har också beställt Sebastians Potion 9. Men dessa två har alltså inte kommit ännu så jag har något att se framemot 🙂

Jag har också fått nys om en ny norsk sajt som säljer Sebastianprodukter – blush.no. Jag har nämligen väldig stort begär efter deras Whipped cream, men det är en produkt som inte de utländska butikerna skickar till Norge (pga aerosol som är förbjudet att skicka). Jag tror kanske att jag kommer att klicka hem en liten vispad kräm ikväll…

Update: jag hittade Sebastian Whipped creme på hqhair.com och dem skickar tydligen till Norge! Och jag hade en rabattkod (Bunny15) som gav mig 15% rabatt på ordern och då blev det ca 50 kr billigare att köpa den där mot vad det hade kostat på blush.no. Jippi! Nu har jag tre paket att se framemot.

Kommentera

