Hot & spicy

10 Apr

Idag var jag uppe tidigt. Jag ska på födelsedagsfest ikväll och då måste man ju ha en liten paket att ge 🙂

Men som alltid, så blir det mest shopping till en själv… Men jag hittade en fin liten sak från Kappahls vintage kollektion – en gul och blommig tunn morgonrock. Den var jättesöt och kommer att klä Silje jättebra!

Och detta ”fick” jag:

Somrig klänning från Indiska

Vit ”kofta” från Indiska

Vit sjal från Indiska

Skor Bronx (de var fina i butiken, men väl hemma så blev jag osäker på om jag vill behålla dem)

Björn Axén torr shampoo, O.P.I Hot & spicy nagellack, O.P.I nagelbandsolja.

Och vet ni, det är sol och 25 grader (i solen) i Oslo idag!

Ett svar to “Hot & spicy”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Observation (en hyllning till min sambo) « frknfalk – a sample of my life - 17/04/2010

    […] bloggar, marinert revbenskam, cyklat ner på stan för att lämn tillbaka skorna som jag köpte förra lördagen. Och så gick jag runt lite i butiker och shoppade ett par jeansshorts från Kappahls vintage […]

Kommentera

