Observation (en hyllning till min sambo)

17 Apr

Igår var jag på fredagspils/ after work på jobbet. Jag är sällan på fest och dricker sällan mig full. Igår drack jag 5 öl och jag lämnade festen ca kl 24 (var hemma halvtolv). Jag vaknade hundra gånger under natten och morgonen, men gick inte upp förrän kl 11. Idag är jag t-r-ö-t-t.

Min sambo kom hem ca kl 02. Sov till 14.

Idag har jag: ätit frukost, läst bloggar, marinerat revbenskam, cyklat ner på stan för att lämn tillbaka skorna som jag köpte förra lördagen. Och så gick jag runt lite i butiker och shoppade ett par jeansshorts från Kappahls vintage kollektion och ett par svarta tights på Lindex (det kommer bilder). Och sen har jag bara slappat.

Min sambo har: varit ute och gått. Handlat räkor och diverse tillbehör till middagen ikväll. Städat badrummet. Lagar nu mat. Har dammsugat (halva lägenheten) och så verkar han hur pigg som helst.

Jag frågade honom vad han ville att jag skulle göra, och fick tillbaka ”ingenting”. Han är min gud!

Love U

Kommentera

