Bloglovin är inte längre min vän.

26 Apr

Bloglovin har ny design, och nu fungerar ju ingenting!

Här är några problem:

  • Jag har sorterat alla bloggar jag läser inn i olika kategorier. Jag har till exempel en kategori som heter ”Favoriter” som jag läser först. Jag går in på kategorin och jag ser att där är det 28 nya inlägg sedan igår. Jag klickar så på ett inlägg för att starta och läsa. Jag får upp Bloglovin ”baren” nederst i Google chrome (som jag använder), och jag kan klicka mig fort vidare till nästa inlägg när jag är färdig med det första. Där ser jag att jag plötsligt har 43 nya inlägg. Inte 28 som det stod inne på Bloglovin. Strange.
  • Jag klickar på nästa och får upp en dialogruta som ”varnar” mig om att jag håller på att gå in på en blogg som heter så-och-så. OK. Jag vet. Det är ingenting att varna mig för, jag vet vad jag läser.
  • Jag klickar på nästa och då får jag upp en blogg som inte ligger i Favorit-kategorin!
  • Jag klickar på nästa och då får jag läsa ett inlägg som jag läste igår, eller för någon minut sedan. Och så fortsätter det. Samma inlägg visas 10 gånger! Jag skojar inte!
  • Flera bloggar fungerar inte längre i Bloglovin. Det vill säga att jag får inte besked om att de är uppdaterade…

Där finns säkert mer konstigheter, men det är dem som irriterar mig allra allra mest just nu. Men, är det bara jag som har det såhär!?

Kommentera

