Vad har jag gjort för ont?

1 Maj

Jag skulle gå och lägga mig, trodde jag. Men när jag kom ut i gången mellan vardagsrummet och sovrummet så ser jag den STÖRSTA spindeln som jag någonsin har sett! VARFÖR plågar dem mig?! Jag såg den i vitögat i ett par sekunder. Den hade i alla fall 4 cm stor kropp med tillsvarande långa ben.

Jag vände tvärt när jag såg den och nu sitter jag uppkrupen i soffan och väntar på att A ska komma hem och döda den.

Behöver jag säga att det kliar över hela kroppen som om den är uppe och går på mig?

Dumma spindel. Dumma spindelskräck.

Update:

Oh nej oh nej oh nej. Nu kom min A hem, och den är inte kvar! Det betyder att den har flyttat på sig och att den lever! Snacka om att jag inte kommer att sova inatt!

Kommentera

