Nej, nu får vi prata om något trevligare

4 Maj

Ja, det finns ju roligare ting att prata om än snö… Jag tänkte därför att berätta om min fredag (30 april):

Först var jag hos min frisör som färgade och klippte mitt hår. Det blev såå fint som vanligt, men jag glömde att ta kort av det :-/

När jag kom hem så monterade jag en hylla som är beställd från Ellos:

40 minuter senare så ser den ut så här:

Och då tyckte jag att jag var värd lite godis:

Sen tog jag fram mitt nya Essie nagellack i färgen ”Click it or Ticket” och målade tånaglerna (köpt på feelunique.com):

Sen somnade jag i soffan (säkert innan kl 22) och vaknade kl 03.00 prick. Konstigt va?

Men jag glömde ju berätta det finaste, jag fick blommor av min kära:

Kommentera

