Semesterresorna är bokade!

11 Maj

Jag sitter i en kall lägenhet, i ett kallt Oslo. Och jag kan nästan inte komma ihåg hur det är att vara varm och svettig en sommardag… Det var ju så länge sedan sist!

Men vi kommer garanterat att svetta i sommar, ”A” och jag har nämligen bokat solsemesterresan idag. Vi ska resa till Djerba som är en liten ö i Tunisien (beställd via StarTour.no). Är det någon som har varit där?

Bild lånad från startour.no

Och det är inte den enda resan som jag har att vänta. Min semester börjar med att en väninna och jag reser till Skottland (torsdag-måndag). Det ska bli så kul! Jag har alltid velat resa till Skottland, och detta är alltså min 35-årspresent från min fina ”A”.

”A” och jag har också funderat på om vi ska resa till Prag i sommar. Vi reser till Prag en gång i året, minst. ”A” har sin yngsta bror där, så det är därför som vi reser så ofta dit. Pluss att det är en fantastisk stad. Vi älskar Prag. Men vi får se om vi ska resa så mycket i sommar, det är ju trots allt fantastiskt att vara i Norge (och Sverige) på sommaren.

(och så har jag en överraskning, men den pratar vi inte högt om)

2 svar to “Semesterresorna är bokade!”

  1. Kabuki-Emma 13/05/2010 den 12:32 #

    Djerba har jag också spanat på, ser helt fantastiskt ut! Hoppas att ni får det underbart och att inga askmoln sätter käppar i hjulet! 🙂

    • frknfalk 13/05/2010 den 21:35 #

      Tack snälla! Ja vi får verkligen hoppas att askmolnen är borta i juli, annars så blir det ju lite tråkigt 🙂

Kommentera

