Här är mina favoriter i ESC 2010

13 Maj

Jag har tillbringat kanske två timmar på att lyssna igenom alla ESC bidrag. Det är en hel bra låtar i år tycker jag. Och några riktiga bottennapp.

Här är mina 10 favoriter idag (länkarna går till Youtube.com):

Och så klart:
Sverige. Jag är ju patriot!
Men den tionde är svår tycker jag… men jag tror att jag väljer mellan:
Cypern – Jon Lilygreen & the Islanders: Life looks better in spring, faktiskt.
Och nej, jag kan inte bestämma mig just nu så listan får ha 11 favoriter 🙂
Vilka är dina favoriter?
4 svar to “Här är mina favoriter i ESC 2010”

  1. Finnpajsaren 14/05/2010 den 18:51 #

    Men hej. Vad bra, då ska jag lyssna på dina tips och litar på att de är de bästa. Jag tycker det är så många så jag har inte ro att lyssna på allt. Tack för att du gjort jobbet åt mig. 🙂

    *vinkar*

    • frknfalk 14/05/2010 den 20:06 #

      Vad glad jag är att jag kan hjälpa till! Hoppas at du tycker om, om inte alla, så i alla fall någon av de utvalte 🙂

  2. Jerry 19/05/2010 den 10:01 #

    Hej. Kul att se din lista.
    Jag har inte kommit så långt ännu att jag kunnat göra något liknande. Har fyra bidrag kvar att recensera och sen sammanställer jag. Jag, nörd? (;-)

    Slovakien, Danmark och Norge tror jag dock på direkt… tror jag…hehehe

    Allt gott!

    • frknfalk 20/05/2010 den 20:16 #

      Vi är schlagernördar båda två och jag gillar det! (hihi)

Kommentera

