Shopping denna veckan

14 Maj

Jag har köpt en ny väska från Lycke. Den är så bra för att den har en kort och en lång rem (heter det rem? det finns säkert ett annat fint ord för det där). Jag är nöjd:

Jag har shoppat en Itty Bitty Kitty purseEpla.no.

Jag glädjer mig verkligen till jag får den. Jag har en väska från för av från fina Portemone, den kan ni se här

Bild lånad från Portemone på Epla.no

Och efter ett tips från Lady thirty så beställde jag ett fint makeup-borste set från Too faced till mig. Jippi!

Jag köpte mitt set på Makeup Mekka.no (det var det billigaste jag kunde hitta i Norge).

Bild lånad av Makeup Mekka.no

Idag har vi shoppat en ny garderob till hallen (IKEA), 1,3 kilo kungskrabba som vi ska äta på 17. mai (Norges nationaldag om någon nu inte visste det) och en hel lax på 2,5 kilo för 149,-! Och en hel bal med toalettpapper 🙂 De tre sista är inköpta på Smartclub.

Efter att ha skruvat ihop den dära garderoben så är jag helt slut.. Jag tror minsann att det blir en tidig kväll för mig!

Hoppas ni har en fantastisk fredag!

Kommentera

