6 klänningar, 6 skjortor, 1 kjol och 1 cardigan

16 Maj

… det är vad jag har strukit idag. Fy så svettigt och tråkigt det är att stryka. Nu hoppas jag att det är ett år till nästa gång!

Medan jag strök så lyssnade jag på denna braiga playlisten på Spotify, det hjälpte lite.

Nu vet jag inte om jag ska börja med att ta tag i köket, skruva upp en skohylla eller städa upp kaoset inne på gästrummet… Och efter att allt detta är gjort så har jag en tvätt i torktumlaren som måste vikas (hoppas inte att där är stryktvätt, det tänkte jag inte på!)  och så måste jag sätta på en maskin till och så måste det dammsugas.

Ja ni hör, jag (vi!) har nog att göra idag.

Kommentera

