Bilder från 17. mai (Norges nationaldag)

23 Maj

Det har verkligen varit konstigt väder idag. Det har varit sol, regn, sol, hagel, sol, regn och så har det fortsatt hela dagen lång.

Eftersom jag inte tyckte det var så kul att vara ute, så har jag fått tid till att gå igenom lite bilder som jag hade på min kamera. Och se, där hade jag ju bilder från 17. mai. Dem har jag ju inte visat er!

Lite så här startade vårt firande:

Vi skålade i champagne och jordgubbar:

Vi åt kongskrabba, här är lite av skalet:

Jag bakade rabarberpaj (smulpaj) med kardemumma och mandelmassa som gjorde den extra god:

Och innan vi gick ut på stan så spelade vi lite Wii, se vem som vann! 🙂

Dagen slutade på en lokal brun pub, men vi gick inom ett litet tapasställe på vägen hem, där var två av mina väninnor m.fl.

Det var en mysig dag. Synd att vi var tvungna att gå på jobbet dagen efter bara 🙂

Kommentera

