Igår träffade jag Anna Bergendahl

26 Maj

Igår träffade jag faktiskt Anna Bergendahl. Jag var på semifinalfest som började med att tre av Sveriges schlagerdrottningar uppträdde + Norges just nu största schlagerdrottning. Ja, jag pratar om:

Anna Bergendahl

Sahlene, Shirley Clamp och Maria Haukaas-Storeng

Eurovisionnorway.com (eller eurovisionnorway.no om man gillar den norska siten bättre) har fest varje dag på Ballroom club i Oslo. Och igår var det svenskt tema. Anna var jätteduktig och Shirley var festlig och professionell. De var mina favoriter på kvällen. Men det var överhuvudtaget ett väldigt bra arrangemang. Vi såg semifinalen på storskärm, drack cava och sjöng med. Efter semifinalen kom Elisabeth ”Bettan” Andreasson, men jag hann att gå hem innan hon gick upp på scenen.

Kommentera

